مالک این منزلت را ببین، کل صفات و صفات مسجد النبی کوهسنگی مشهد و افعال سالک را در روشنایی و صفات و افعال وی ببین و این جای و رده بی رتبه در حقایق الهی و دانش الهی برای انسان وجود ندارد» (به عبارتی: 153). .
پرنور میباشد که از رده حق به معنی جمعی آن، به معنای نگاه به کثرت کیفیات در صفات و اسماء و ذات و رجوع به وحدت ذات و ماهیت و حقیقت میباشد که برگزیدگان آنهاست. درجات وحدت ذات و هم اندازه با اسم آفریدگار در گزینش یا این که مقصد دوم، اولین در گزینش اولیه میباشد.
بر پایه ی سازماندهی نظام معاش در قیاس تحقیق طبیعت و معنویت، آنچه آدم نمی تواند به آن دست یابد و صرفا تحت عنوان بالاترین قیمت، تحت عنوان پروردگار و بها پروردگار شناخته میگردد. ولى بعد از شرط ذاتى كه عبارت میباشد از دانا اختيار اولیه و بعد خيار ثانويه، معناى كامل محصور و به معناى دقيق تعريف آدرس مسجد النبی کوهسنگی مشهد مى گردد; براین اساس با مجاورت شدن بهاین عوالم محصور، عالم های متناهی را از زاویه ای محصور ارعاب نمی نماید. چون حتی اولین تعین به معنای تجلی و تصور غیرمنتظره از خصوصیت وحدت حقیقی و واقعی وجود ندارد، چون قدر مطلق از قبلی آشکار نشده میباشد. (ابن فناری، 25:1374) پس متن حقیقی وواقعی مانند صحبت اولیه عزم پروردگار و وحدت غیر معمول آن میباشد.
نگاه عرفان اسلامی به آئین را خلاصه نمائید
با تبیین تعریفوتمجید و ماهیت منطقههای سهگانه آئین از منظر عرفان اسلامی، راهی ساخت و ثابت میگردد که گنجایش ساختاری جهانی آئین، فقهی با نام و نشان چندلایه و پاسخگویی به هر مخاطبی را آماده نماید. خویش مدعا جامعیت و نوعی کفایت میباشد که اشکال گوناگون خوی وجود داراست چون قشربندی دانش که به قشربندی اشخاص متدین می انجامد دقیقاً به معنای توانگری پوشش اشخاص متفاوت میباشد. اين نكته با تفكر در كيفيت «سطح حق» تبيين مي خواهد شد، زيرا همانطور كه گفته شد، دين با اعتنا به اين رزرو مسجد النبی کوهسنگی مشهد لايه دين، سطح معارف ذهني و شرايع عملي را رها كرده و جناح وجودي مي گيرد و شهود مي بخشد.
مؤمن حقیقی و واقعی کسی میباشد که به واقعیت مطلق دقت نماید و از قید و قیود ظاهری خویش رها خواهد شد و صفات الهی را به طور کشف گردیده و معلوم اخذ نماید و زیرا صفات حق بسیار و نامحدود میباشد بر ذمه اوست. اشخاص بی شماری درین نظم آیین، برای هر تصمیم انسانی که آنهارا از خویش رها می نماید، تصمیم صحت تعیین میشود و تصمیم انسانی آنها در پیشگاه خدا مخفی میماند، مانند آب شدن یخ ها هنگام طلوع خورشید.
پرنور شدن بندگی عبد و بنده بوسیله رهبری حق سبب میشود که حقی که در اولِ قوس کاهشی نمایان میباشد و در اواسط جهت سازند نا مفهوم میباشد مجدد نمایان خواهد شد.برگشت در انتهای قوس رفتن. بالا و چرخش . شکل مخلوق حیران میشود، در سمت راست، شنوایی و بصیرت و پاهای عبد گشوده میشود و عبد و بنده در پرتو حق قرار میگیرد.
آنچه به ذات و فطرت و فعل مخلوق رنگ حق میدهد تصور وحدت حقیقی وواقعی حق میباشد که غیر از واقعیت را فانی میداند و آنچه را که اصولاً فطرت و فعل میباشد اعمال میدهد. تحت عنوان پیامبران حق که در شماره تلفن مسجد النبی کوهسنگی مشهد کنار این وحدت و تنوع و
مالک این منزلت را ببین، کل صفات و صفات مسجد النبی کوهسنگی مشهد و افعال سالک را در روشنایی و صفات و افعال وی ببین و این جای و رده بی رتبه در حقایق الهی و دانش الهی برای انسان وجود ندارد» (به عبارتی: 153). .
پرنور میباشد که از رده حق به معنی جمعی آن، به معنای نگاه به کثرت کیفیات در صفات و اسماء و ذات و رجوع به وحدت ذات و ماهیت و حقیقت میباشد که برگزیدگان آنهاست. درجات وحدت ذات و هم اندازه با اسم آفریدگار در گزینش یا این که مقصد دوم، اولین در گزینش اولیه میباشد.
بر پایه ی سازماندهی نظام معاش در قیاس تحقیق طبیعت و معنویت، آنچه آدم نمی تواند به آن دست یابد و صرفا تحت عنوان بالاترین قیمت، تحت عنوان پروردگار و بها پروردگار شناخته میگردد. ولى بعد از شرط ذاتى كه عبارت میباشد از دانا اختيار اولیه و بعد خيار ثانويه، معناى كامل محصور و به معناى دقيق تعريف آدرس مسجد النبی کوهسنگی مشهد مى گردد; براین اساس با مجاورت شدن بهاین عوالم محصور، عالم های متناهی را از زاویه ای محصور ارعاب نمی نماید. چون حتی اولین تعین به معنای تجلی و تصور غیرمنتظره از خصوصیت وحدت حقیقی و واقعی وجود ندارد، چون قدر مطلق از قبلی آشکار نشده میباشد. (ابن فناری، 25:1374) پس متن حقیقی وواقعی مانند صحبت اولیه عزم پروردگار و وحدت غیر معمول آن میباشد.
نگاه عرفان اسلامی به آئین را خلاصه نمائید
با تبیین تعریفوتمجید و ماهیت منطقههای سهگانه آئین از منظر عرفان اسلامی، راهی ساخت و ثابت میگردد که گنجایش ساختاری جهانی آئین، فقهی با نام و نشان چندلایه و پاسخگویی به هر مخاطبی را آماده نماید. خویش مدعا جامعیت و نوعی کفایت میباشد که اشکال گوناگون خوی وجود داراست چون قشربندی دانش که به قشربندی اشخاص متدین می انجامد دقیقاً به معنای توانگری پوشش اشخاص متفاوت میباشد. اين نكته با تفكر در كيفيت «سطح حق» تبيين مي خواهد شد، زيرا همانطور كه گفته شد، دين با اعتنا به اين رزرو مسجد النبی کوهسنگی مشهد لايه دين، سطح معارف ذهني و شرايع عملي را رها كرده و جناح وجودي مي گيرد و شهود مي بخشد.
مؤمن حقیقی و واقعی کسی میباشد که به واقعیت مطلق دقت نماید و از قید و قیود ظاهری خویش رها خواهد شد و صفات الهی را به طور کشف گردیده و معلوم اخذ نماید و زیرا صفات حق بسیار و نامحدود میباشد بر ذمه اوست. اشخاص بی شماری درین نظم آیین، برای هر تصمیم انسانی که آنهارا از خویش رها می نماید، تصمیم صحت تعیین میشود و تصمیم انسانی آنها در پیشگاه خدا مخفی میماند، مانند آب شدن یخ ها هنگام طلوع خورشید.
پرنور شدن بندگی عبد و بنده بوسیله رهبری حق سبب میشود که حقی که در اولِ قوس کاهشی نمایان میباشد و در اواسط جهت سازند نا مفهوم میباشد مجدد نمایان خواهد شد.برگشت در انتهای قوس رفتن. بالا و چرخش . شکل مخلوق حیران میشود، در سمت راست، شنوایی و بصیرت و پاهای عبد گشوده میشود و عبد و بنده در پرتو حق قرار میگیرد.
آنچه به ذات و فطرت و فعل مخلوق رنگ حق میدهد تصور وحدت حقیقی وواقعی حق میباشد که غیر از واقعیت را فانی میداند و آنچه را که اصولاً فطرت و فعل میباشد اعمال میدهد. تحت عنوان پیامبران حق که در شماره تلفن مسجد النبی کوهسنگی مشهد کنار این وحدت و تنوع و