loading...

مرجع مسجد النبی کوهسنگی مشهد

بازدید : 10
سه شنبه 22 آذر 1401 زمان : 10:33

براین اساس مسأله تبلیغات یک فرمان مهمی میباشد که می‌گردد اعلام کرد در عالم در رأس همگی کارها قرار گرفته میباشد مع الاسف ما در‌این زمان کوتاه نتوانستیم به‌این فرمان صحیح قیام کنیم. اما مشکلاتی که از اولیه در باطن میهن داشتیم و مشکلاتی که از بیرون برای ما پیش آوردند. بازدارنده شد و یک مقدار هم اهمال هایی در‌این فرمان شد. دیگرافراد سرگرم تبلیغ شدند، چه اقتدار های تعالی و چه وابستگان به آن‌ها تبلیغات بر ضد ما کردند و تا آن مقدار که می توانستند و می خواستند این جمهوری اسلامی را بر غیر آن جهتی که داراست معرفی کردند. تبلیغات بر ضد ما مسجد النبی کوهسنگی مشهد وضعش این میباشد و آن فرآورده ها که دارا هستند مغایر انسانیت میباشد.

برخلاف عقل میباشد، برخلاف قراردادهای در بین المللی میباشد، لکن آن‌ها با تبلیغاتشان آن جنس فاسد را در عالم معرفی کرده اند به اینکه یک محصول کذا میباشد.

این انقلاب شایسته ترین انقلاب ها و وسیع ترین انقلاب ها بوده میباشد از نگاه محتوا محتوای این انقلاب، اسلام و خلق اسلامی و خلق انسانی و تربیت بشر ها بر موازین انسانیت بوده میباشد، براین اساس میباشد که بواسطه این انقلاب متحوّل بشود یک آدم هایی که در رژیم قدیمی به آن اوضاع بودند به یک آدم هائی که در بالا اسلام و در رکاب فرستاده اکرم درگیر فداکاری یا این که رواج احکام بودند. لکن ما این فرآورده خودمان را نتوانستیم عرضه کنیم. آنان فسخ خودشان را به عالم عرضه کردند به طور حق و کالا بهتر ما‌را عرضه کردند به عالم به طور موحش.

ما نتوانستیم که‌این کالا را به عالم معرفی کنیم که ما چرا انقلاب کردیم. ملت ما چرا انقلاب کرد و چرا رژیم دیرین را کنار گذاشت و چه می‌خواهد مقصد ملت ما چه می باشد.

به عده ای که اگاهی از کشور ایران و اوضاع کشور ایران ندارند یا این که معدود دارا هستند نتوانستیم به آنجا ارائه بدهیم که ما چه کردیم و چه می‌خواهیم.

مع الاسف در باطن مرز و بوم خودمان نیز یک اشخاصی که یا این که گم راه می باشند یا این که جاهل در صدد این می باشند که‌این انقلاب را یک انقلاب فاسد معرفی نمایند. حتی برخی از افراد که توقع خلا این کلمه و واژه را بگویند گفته ای که در طول پادشاه خوب از اکنون بود.

آنان در تبلیغاتشان اتکاء دارا‌هستند به قدرتهای تبارک و دارایی هائی که از آنجا برایشان می اید ، و ما حق خودمان را پژوهش کردیم و تبلیغ نکردیم.»[16]

با دقت به پیشگفتار ای که بیان شد. اینک به اصل مسئله برمی گردیم. او‌لین زمینه اصلی و اصلی در ارتباط تبلیغات کاربر شناسی میباشد. هر مبلغ و هر دستگاه تبلیغاتی بعد میتواند در شغل و غرض خود برنده باشد که مخاطبین خویش را بهتر بشناسد و بعد با فهم و شعور شرایط استفاده کننده خود حرف بگوید در‌این نصیب مشاجره خود را در دو بخش آدرس مسجد النبی کوهسنگی مشهد پیش خوا هیم موفقیت:

الف: چه بگوئیم

ب: چه گونه بگوئیم

چه بگوئیم و چه گونه بگوئیم

الف: چه بگوئیم

قران مجید بابیان مدل و طریق مناظره حضرت ابراهیم سوژه (چه بگوئیم) را توضیح میدهد که گاهی برای تولید استعداد در عموم طرز خاصی تعیین میکند و بظاهر تسلیم عقایدی می‌گردد که آن‌ها‌را اعتقاد و باور ندارد و غیرواقعی می‌داند و در نقطه پايان صورت حقیقی و واقعی واقعیت را از غبار خرافات میزداید و مانند آموزگار نوپا که برای رویه افتادن بچه آرام آرام و بالاخره کودکانه راه و روش می رود تا باو نحوه روش رفتن بیاموزد. (سوره انعام از ایه 76 تا 79)

شیوه تبلیغی امام خمینی طریق منتخب از قرآن و حدیث و مطابق اصول جامعه شناسی و روانشناسی تبلیغ و تائید گردیده از مدرسه وحی بود، امام در هنگامی انقلاب را آغاز کرد که طرح دعوا حکومت اسلامی (بویژه با ویژگی و خصوصیت جمهوری اسلامی حتی برای خاصیت) خیر قابل اعتقاد و باور بود و خیر قابل ادراک و چه بسا عنوان کردن آن حتی‌د‌ر حوزه، مخالفینی شدیدتر و خطرناکتر بر علیه امام برمی انگیخت. و معاند را هشیار و در مقاومت مصمم خیس می‌کرد.

امام نزاع را در آن گاه داخلی از اعتراض نسبت به انجمنهای ایالتی و ولایتی آغاز کرد و به‌دنبال اصل رسمی تحلیف نمایندگان مجلس به کتاب آسمانی بجای قران مهربان و کمپانی زنان در انتخابات مجلس را به باد نقد گرفت.

با اینکه حقیقت مقاله در انحراف نظام خلاصه میگردد و صرف لحاظ از گونه های به نظام خیر انتخابات زنها خلل بود و خیر تحلیف یهود و نصاری در حالتی‌که که به نمایندگی گزینش می شدند. مراد آنکه امام از آغاز تک تک صحبت را نفرمود و باندازه شایستگی جامعه کلام میگفت و نقد می‌کرد و گام بقدم موضوعات مهم خیس را برای مثال مواد ششگانه انقلاب سپید فرمانروا و مکر در انتخابات و طرح سرمایه های وسیع فرمان روا (آنهم بصورت محترمانه) را مطرح می نمود و بعد از آن حمله به فرمان روا دوستان (خیر خویش پاد شاه) و بعداز آن تهدیدی ظریفانه به رزرو مسجد النبی کوهسنگی مشهد فرمان روا و طرح آمریکائی بودن نظام و جریان کاپیتولاسیون و بالاخره جاری ساختن ضد اسلامی و ضد انسانی حکومت آن‌گاه خویش پادشاه و دعوا بر طبق معلولها و بعداز استعداد لااقل خاصیت طرح ولایت دانا و حکومت اسلامی بعنوان علاج مفاسد و معالجه دردها مطرح شد و به حدی اوائل این موضوع ها ضعیف بودکه بعضا از بزرگان معتقد به امام در طی گفت و گو ولایت عالم در نجف از تیتر «حکومت اسلامی» خودداری داشتند و مخالف بودند و می گفتند مشاجره ولایت فقید غیر از حکومت اسلامی میباشد و امام بحکومت اسلامی کاری ندارد و ما هم نباید «حکومت اسلامی» طرح کنیم و زمانیکه امام در پاریس بودند جمعی از بزرگان جمهوری اسلامی ایران حد نهائی پیکار را مطرح می کردند که تا چه مرحله بایستی نبرد کرد ایا هدف اجراء قانون اساسی کشور میباشد یا این که دولت تغییر تحول پیدا نماید یا این که در‌حالتی که سلطان بایستی برود کی بیاید و بالاخره، مگر ایالات متحده می‌گذارد مرزوبوم بی نظام بماند و مسئله نیروهای دارای سلاح چه میگردد و ایا اهالی شمالی خواهد سپری شد و آنچه کمتر (بویژه در محافل همگانی) مطرح می شد، تغییر و تحول نظام بود و حتی اندیشه ساخت‌و‌ساز حکومت اسلامی برای اکثر عموم ایراد بود تا چه برسد به مرحله گفتار و مقدمات آن و این نحوه خاص امام بود که هر کلام را مکان خویش و هر مرحله را بعنوان یک شماره تلفن مسجد النبی کوهسنگی مشهد مرحله نو و موضوع سازی برای مرحله بعد از آن تیتر می فرمود.

براین اساس مسأله تبلیغات یک فرمان مهمی میباشد که می‌گردد اعلام کرد در عالم در رأس همگی کارها قرار گرفته میباشد مع الاسف ما در‌این زمان کوتاه نتوانستیم به‌این فرمان صحیح قیام کنیم. اما مشکلاتی که از اولیه در باطن میهن داشتیم و مشکلاتی که از بیرون برای ما پیش آوردند. بازدارنده شد و یک مقدار هم اهمال هایی در‌این فرمان شد. دیگرافراد سرگرم تبلیغ شدند، چه اقتدار های تعالی و چه وابستگان به آن‌ها تبلیغات بر ضد ما کردند و تا آن مقدار که می توانستند و می خواستند این جمهوری اسلامی را بر غیر آن جهتی که داراست معرفی کردند. تبلیغات بر ضد ما مسجد النبی کوهسنگی مشهد وضعش این میباشد و آن فرآورده ها که دارا هستند مغایر انسانیت میباشد.

برخلاف عقل میباشد، برخلاف قراردادهای در بین المللی میباشد، لکن آن‌ها با تبلیغاتشان آن جنس فاسد را در عالم معرفی کرده اند به اینکه یک محصول کذا میباشد.

این انقلاب شایسته ترین انقلاب ها و وسیع ترین انقلاب ها بوده میباشد از نگاه محتوا محتوای این انقلاب، اسلام و خلق اسلامی و خلق انسانی و تربیت بشر ها بر موازین انسانیت بوده میباشد، براین اساس میباشد که بواسطه این انقلاب متحوّل بشود یک آدم هایی که در رژیم قدیمی به آن اوضاع بودند به یک آدم هائی که در بالا اسلام و در رکاب فرستاده اکرم درگیر فداکاری یا این که رواج احکام بودند. لکن ما این فرآورده خودمان را نتوانستیم عرضه کنیم. آنان فسخ خودشان را به عالم عرضه کردند به طور حق و کالا بهتر ما‌را عرضه کردند به عالم به طور موحش.

ما نتوانستیم که‌این کالا را به عالم معرفی کنیم که ما چرا انقلاب کردیم. ملت ما چرا انقلاب کرد و چرا رژیم دیرین را کنار گذاشت و چه می‌خواهد مقصد ملت ما چه می باشد.

به عده ای که اگاهی از کشور ایران و اوضاع کشور ایران ندارند یا این که معدود دارا هستند نتوانستیم به آنجا ارائه بدهیم که ما چه کردیم و چه می‌خواهیم.

مع الاسف در باطن مرز و بوم خودمان نیز یک اشخاصی که یا این که گم راه می باشند یا این که جاهل در صدد این می باشند که‌این انقلاب را یک انقلاب فاسد معرفی نمایند. حتی برخی از افراد که توقع خلا این کلمه و واژه را بگویند گفته ای که در طول پادشاه خوب از اکنون بود.

آنان در تبلیغاتشان اتکاء دارا‌هستند به قدرتهای تبارک و دارایی هائی که از آنجا برایشان می اید ، و ما حق خودمان را پژوهش کردیم و تبلیغ نکردیم.»[16]

با دقت به پیشگفتار ای که بیان شد. اینک به اصل مسئله برمی گردیم. او‌لین زمینه اصلی و اصلی در ارتباط تبلیغات کاربر شناسی میباشد. هر مبلغ و هر دستگاه تبلیغاتی بعد میتواند در شغل و غرض خود برنده باشد که مخاطبین خویش را بهتر بشناسد و بعد با فهم و شعور شرایط استفاده کننده خود حرف بگوید در‌این نصیب مشاجره خود را در دو بخش آدرس مسجد النبی کوهسنگی مشهد پیش خوا هیم موفقیت:

الف: چه بگوئیم

ب: چه گونه بگوئیم

چه بگوئیم و چه گونه بگوئیم

الف: چه بگوئیم

قران مجید بابیان مدل و طریق مناظره حضرت ابراهیم سوژه (چه بگوئیم) را توضیح میدهد که گاهی برای تولید استعداد در عموم طرز خاصی تعیین میکند و بظاهر تسلیم عقایدی می‌گردد که آن‌ها‌را اعتقاد و باور ندارد و غیرواقعی می‌داند و در نقطه پايان صورت حقیقی و واقعی واقعیت را از غبار خرافات میزداید و مانند آموزگار نوپا که برای رویه افتادن بچه آرام آرام و بالاخره کودکانه راه و روش می رود تا باو نحوه روش رفتن بیاموزد. (سوره انعام از ایه 76 تا 79)

شیوه تبلیغی امام خمینی طریق منتخب از قرآن و حدیث و مطابق اصول جامعه شناسی و روانشناسی تبلیغ و تائید گردیده از مدرسه وحی بود، امام در هنگامی انقلاب را آغاز کرد که طرح دعوا حکومت اسلامی (بویژه با ویژگی و خصوصیت جمهوری اسلامی حتی برای خاصیت) خیر قابل اعتقاد و باور بود و خیر قابل ادراک و چه بسا عنوان کردن آن حتی‌د‌ر حوزه، مخالفینی شدیدتر و خطرناکتر بر علیه امام برمی انگیخت. و معاند را هشیار و در مقاومت مصمم خیس می‌کرد.

امام نزاع را در آن گاه داخلی از اعتراض نسبت به انجمنهای ایالتی و ولایتی آغاز کرد و به‌دنبال اصل رسمی تحلیف نمایندگان مجلس به کتاب آسمانی بجای قران مهربان و کمپانی زنان در انتخابات مجلس را به باد نقد گرفت.

با اینکه حقیقت مقاله در انحراف نظام خلاصه میگردد و صرف لحاظ از گونه های به نظام خیر انتخابات زنها خلل بود و خیر تحلیف یهود و نصاری در حالتی‌که که به نمایندگی گزینش می شدند. مراد آنکه امام از آغاز تک تک صحبت را نفرمود و باندازه شایستگی جامعه کلام میگفت و نقد می‌کرد و گام بقدم موضوعات مهم خیس را برای مثال مواد ششگانه انقلاب سپید فرمانروا و مکر در انتخابات و طرح سرمایه های وسیع فرمان روا (آنهم بصورت محترمانه) را مطرح می نمود و بعد از آن حمله به فرمان روا دوستان (خیر خویش پاد شاه) و بعداز آن تهدیدی ظریفانه به رزرو مسجد النبی کوهسنگی مشهد فرمان روا و طرح آمریکائی بودن نظام و جریان کاپیتولاسیون و بالاخره جاری ساختن ضد اسلامی و ضد انسانی حکومت آن‌گاه خویش پادشاه و دعوا بر طبق معلولها و بعداز استعداد لااقل خاصیت طرح ولایت دانا و حکومت اسلامی بعنوان علاج مفاسد و معالجه دردها مطرح شد و به حدی اوائل این موضوع ها ضعیف بودکه بعضا از بزرگان معتقد به امام در طی گفت و گو ولایت عالم در نجف از تیتر «حکومت اسلامی» خودداری داشتند و مخالف بودند و می گفتند مشاجره ولایت فقید غیر از حکومت اسلامی میباشد و امام بحکومت اسلامی کاری ندارد و ما هم نباید «حکومت اسلامی» طرح کنیم و زمانیکه امام در پاریس بودند جمعی از بزرگان جمهوری اسلامی ایران حد نهائی پیکار را مطرح می کردند که تا چه مرحله بایستی نبرد کرد ایا هدف اجراء قانون اساسی کشور میباشد یا این که دولت تغییر تحول پیدا نماید یا این که در‌حالتی که سلطان بایستی برود کی بیاید و بالاخره، مگر ایالات متحده می‌گذارد مرزوبوم بی نظام بماند و مسئله نیروهای دارای سلاح چه میگردد و ایا اهالی شمالی خواهد سپری شد و آنچه کمتر (بویژه در محافل همگانی) مطرح می شد، تغییر و تحول نظام بود و حتی اندیشه ساخت‌و‌ساز حکومت اسلامی برای اکثر عموم ایراد بود تا چه برسد به مرحله گفتار و مقدمات آن و این نحوه خاص امام بود که هر کلام را مکان خویش و هر مرحله را بعنوان یک شماره تلفن مسجد النبی کوهسنگی مشهد مرحله نو و موضوع سازی برای مرحله بعد از آن تیتر می فرمود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 191
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 30
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 1057
  • بازدید کلی : 1866
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه